A A

Klachtenregeling

Een klacht indienen

Onze medewerkers doen hun best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Het helpt ons enorm om dat zo snel mogelijk van u te horen. Dan kunnen wij uw klacht met u bespreken en er een oplossing voor zoeken. Bovendien kunnen we hiervan leren en het probleem in het vervolg proberen te vermijden.

Klachtenformulier

U kunt uw klacht op drie manieren indienen: online, per post of aan de balie. In beide gevallen vult u een formulier in, de online versie of de versie die u kunt printen. Zodra we het formulier hebben ontvangen, neemt onze klachtencoördinator uw klacht in behandeling. Als er nog vragen zijn, nemen we telefonisch contact met u op. Daarna bespreken we de klacht met u, telefonisch of tijdens een persoonlijke afspraak.

Vervolgprocedure

De ervaring leert dat we er samen in de meeste gevallen goed uit komen. Mocht dat niet lukken, dan kunt u vervolgens uw klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Uw huisarts kan u vertellen hoe u die kunt bereiken. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing en probeert bij de klacht te bemiddelen. Als dat niet lukt kunt u besluiten een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Huisartsenzorg van de SKGE. Meer informatie over deze mogelijkheid kunt u vinden op www.skge.nl